A felmérést 3. osztályos általános iskolások körében végezték a San Franciscó-i Állami Egyetem kutatói, az egyik osztályban zene bevonásával folyt az oktatás – tapsoltatták, énekeltették a gyerekeket –, a másikban hagyományosan, csendben. A 67 gyerek eltérő számtanoktatása hat héten át tartott, utána levizsgáztatták őket a törtekből, és a muzikális osztály 50 százalékkal jobban teljesített.

 

A zenei matematikaoktatási módszert Susan Courey dolgozta ki, a San Franciscó-i Egyetem oktatásfejlesztője, és a munkába bevont egy zenetanárt is. A metódus kimunkálásához a Kodály-módszert vették alapul – adta hírül a Daily Telegraph című brit lap.

Oszd meg a hírt ismerőseiddel!

További hírek

Bernáthegyi mentőkutyákÉrdekességek a nagyvilágból  -  2015. 01. 19.

A Havas Hegyek Hősei!

Tovább
Egy jegyet a Marsra. Csak oda!Érdekességek a nagyvilágból  -  2015. 02. 26.

Száz főre szűkült a Mars-utazás várólistája

Tovább